Tervetuloa SubjectAid.fin aineistopankkiin!

Tervetuloa SubjectAid.fin aineistopankkiin!

Näin helposti teet tilauksen

1. Valitse aineistot

Valitse haluamasi aineistot ja määrät. Lisää tilauskoriin.

2. Tee tilaus

Kun olet valinnut haluamasi aineistot napsauta ylhäällä oikealla näkyvää ”Näytä/vahvista tilaus”-painiketta.

3. Kirjaudu sisään

Vahvistaaksesi tilauksen kirjaudu sivustolle. Jos et ole jäsen napsauta ”Liity jäseneksi” -linkkiä. Täytä osoitteesi ja tallenna.

4. Vahvista tilaus

Vahvista tilaus – lähetys tulee perille muutaman päivän sisällä. Täysin ilmaiseksi. Emme peri edes toimitusmaksua!

Valitse aihealue/teema

Valitse opetusaste

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA

Haastateltavana Yhteyspäällikkö Samuli Myllyharju

 

Hei Samuli! Mikä on MMA?

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA ry on yli 27 000 myynnin, markkinoinnin ja oston ammattilaisen sitoutumaton edunvalvonta- ja palvelujärjestö. MMA toimii jäsentensä ammatillisena etujärjestönä, valvoo ja kehittää jäsenten yhteiskunnallisia, taloudellisia ja ammatillisia etuja, kehittää jäsenten ammattitietoja ja -taitoja sekä lisää jäsentensä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tarjoamme jäsenillemme tukea ja turvaa työelämään ja sen muutostilanteisiin sekä runsaasti koulutuksia. Jäsenpalvelumme kattaa muun muassa oikeusturvapalvelun ja ansiosidonnaisen työttömyysturvan. Keskusjärjestömme on Akava.

Kenelle YoungSales-lehtinen on suunnattu ja mitä se pitää sisällään?

Youngsales print on sähköisen youngsales.fi-verkkosivuston paperinen kaveri. Se on samalla myynti&markkinointi-lehden nuorekkaampi painos, joka ilmestyy kohderyhmälleen eli alle 35-vuotiaille jäsenille joka syksy myynti&markkinointi-lehden liitteenä. Youngsales on MMA:n nuorisotoiminnan brändi.

Kerro lyhyesti myynti&markkinointi –lehdestä

myynti&markkinointi on myynnin, markkinoinnin ja mainonnan ammatillinen aikakauslehti. Sitä lukevat aktiivisen myynti-, osto- ja markkinointityön ammattilaiset sekä heidän työnantajansa ja toimeksiantajansa. MMA:n jäsen saa lehden kotiinsa kahdeksan kertaa vuodessa. MMA:n jäsenlehti on teemoiteltu vaihtuviin pääteemoihin mm. myynnin työvälineet, mainonnan tehot, myyntikokoukset ja liikematkustaminen.

Lehden kohderyhmäksi Subject Aid-palvelussa sopivat lähinnä liiketaloutta, liiketoiminnan johtamista ja erityisesti markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun koulutusohjelmissa ammattikorkeakouluissa ja toisen asteen oppilaitoksissa opiskelevat.

 

645_SMKJ_Samuli_Myllyharju.jpg

Samuli Myllyharju, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA

logo (3).png

 

 

 

Takaisin tuotteisiin