Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on 27 000 myynnin, markkinoinnin ja oston ammattilaisen sitoutumaton edunvalvonta- ja palvelujärjestö. MMA toimii jäsentensä ammatillisena etujärjestönä, valvoo ja kehittää jäsenten yhteiskunnallisia, taloudellisia ja ammatillisia etuja, kehittää jäsenten ammattitietoja ja -taitoja sekä lisää jäsentensä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jäseninämme on sekä työsuhteessa että itsenäisinä yrittäjinä toimialalla toimivia ammattilaisia sekä toimialasta kiinnostuneita opiskelijoita. Keskusjärjestömme on Akava.
Painettua aineistoa tilattavaksi

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA

Haastateltavana Yhteyspäällikkö Samuli Myllyharju

Hei Samuli! Mikä on MMA?
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA ry on yli 27 000 myynnin, markkinoinnin ja oston ammattilaisen sitoutumaton edunvalvonta- ja palvelujärjestö. MMA toimii jäsentensä ammatillisena etujärjestönä, valvoo ja kehittää jäsenten yhteiskunnallisia, taloudellisia ja ammatillisia etuja, kehittää jäsenten ammattitietoja ja -taitoja sekä lisää jäsentensä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tarjoamme jäsenillemme tukea ja turvaa työelämään ja sen muutostilanteisiin sekä runsaasti koulutuksia. Jäsenpalvelumme kattaa muun muassa oikeusturvapalvelun ja ansiosidonnaisen työttömyysturvan. Keskusjärjestömme on Akava.

Kenelle YoungSales-lehtinen on suunnattu ja mitä se pitää sisällään?
Youngsales print on sähköisen youngsales.fi-verkkosivuston paperinen kaveri. Se on samalla myynti&markkinointi-lehden nuorekkaampi painos, joka ilmestyy kohderyhmälleen eli alle 35-vuotiaille jäsenille joka syksy myynti&markkinointi-lehden liitteenä. Youngsales on MMA:n nuorisotoiminnan brändi.

Kerro lyhyesti myynti&markkinointi –lehdestä
myynti&markkinointi on myynnin, markkinoinnin ja mainonnan ammatillinen aikakauslehti. Sitä lukevat aktiivisen myynti-, osto- ja markkinointityön ammattilaiset sekä heidän työnantajansa ja toimeksiantajansa. MMA:n jäsen saa lehden kotiinsa kahdeksan kertaa vuodessa. MMA:n jäsenlehti on teemoiteltu vaihtuviin pääteemoihin mm. myynnin työvälineet, mainonnan tehot, myyntikokoukset ja liikematkustaminen.

Lehden kohderyhmäksi SubjectAid-palvelussa sopivat lähinnä liiketaloutta, liiketoiminnan johtamista ja erityisesti markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun koulutusohjelmissa ammattikorkeakouluissa ja toisen asteen oppilaitoksissa opiskelevat.

Samuli Myllyharju, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA